مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-12پزشكي

ژورنال کلاب مدیریت، به اشتراک گذاری و تجمیع داده ها در پژوهش های پزشکی


ژورنال کلاب مدیریت، به اشتراک گذاری و تجمیع داده ها در پژوهش های پزشکی به صورت مجازی توسط دکتر داود خلیلی، مدیر گروه آمار و اپیدمیولوژی پژوهشکده علوم غدد، - ژورنال کلاب "مدیریت، به اشتراک گذاری و تجمیع داده ها در پژوهش های پزشکی" ژورنال کلاب "مدیریت، به اشتراک گذاری و تجمیع داده ها در پژوهش های پزشکی" به صورت مجازی توسط دکتر داود خلیلی، مدیر گروه آمار و اپیدمیولوژی پژوهشکده علوم غدد، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر شبکه کوهورت ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از جمله موضوعات این ژورنال کلاب می توان به اهمیت مدیریت و به اشتراک گذاری داده ها، مثال هایی از روش های معمول مدیریت و به اشتراک گذاری داده ها برای پروژه های مشترک و مثال هایی از دانش امروزی در مدیریت و به اشتراک گذاری داده ها اشاره کرد.

مدیران حوزه ستادی و معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی کشور مخاطبان هدف این ژورنال کلاب به شمار می روند.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت؛ با توجه به اهمیت آشنایی و آگاهی مدیران و پژوهشگران با مهم ترین و جدیدترین روش های ملی و بین المللی مدیریت کارآمد تحقیقات در نظام سلامت، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اقدام به برگزاری جلسات آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژورنال کلاب مدیریت، به اشتراک گذاری و تجمیع داده ها در پژوهش های پزشکی

ژورنال کلاب مدیریت، به اشتراک گذاری و تجمیع داده ها در پژوهش های پزشکی