مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-11پزشكي

ممنوعیت تجمع در داخل ستادهای انتخاباتی/ابلاغ شیوه نامه های بهداشتی روز انتخابات


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت : در ایام انتخابات، تجمع در داخل ستادها ممنوع است و تجمعات باید در فضای باز با حضور حداکثر 20 نفر در شهرستان های نارنجی و حضور حداکثر 30 نفر در شهرستان های زرد به مدت 2 ساعت باشد.

- جلال رحمانی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام انتخابات گفت: به هیچ عنوان تجمع نباید در داخل ستادها، انجام شود و تجمعات باید در داخل فضای باز انجام شود.

وی افزود: در مناطقی که وضعیت نارنجی دارند، حداکثر تجمع 20 نفر و در مناطق زرد نیز حداکثر 30 نفر  است که زمان حداکثری آن دو ساعت خواهد بود.

رحمانی عنوان کرد : استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده ها در ستادها لازم است و عوامل نظارتی دانشگاه علوم پزشکی این موارد را رصد خواهند کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در رابطه با شیوه نامه های بهداشتی روز انتخابات گفت: در هر حوزه اخذ رأی یک نفر از دانشگاه علوم پزشکی جهت نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی، حضور خواهد داشت.

وی افزود: در محل های اخذ رأی، باید محل حضور رای دهندگان علامت گذاری و فاصله اجتماعی رعایت شود.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده ها در محل اخذ رأی ضروری است و از استامپ استفاده نخواهد شد و هم استانی ها، حتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تجمع در داخل ستادهای انتخاباتی/ابلاغ شیوه نامه های بهداشتی روز انتخابات

ممنوعیت تجمع در داخل ستادهای انتخاباتی/ابلاغ شیوه نامه های بهداشتی روز انتخابات