مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 03:202021-06-10دانش

آغاز مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه شریف از فردا


بنا بر اعلام قبلی دانشگاه صنعتی شریف، مصاحـبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 تمامی دانشکده ها و گروه های فنی و مهندسی، مدیریت و اقتصاد، شیمی، - بنا بر اعلام قبلی دانشگاه صنعتی شریف، مصاحـبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 تمامی دانشکده ها و گروه های فنی و مهندسی، مدیریت و اقتصاد، شیمی، فیزیک و علوم ریاضی این دانشگاه، طی روزهای شنبه و یکشنبه، 22 و 23 خرداد سال جاری انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمان برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 پژوهشکده علوم و فناوری نانو این دانشگاه روز دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1400 خواهد بود.

دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد که در تمامی دانشکده ها و مراکز این دانشگاه، مصاحبه به صورت مجازی است و امکان مصاحبه به صورت حضوری وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده است که در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر تربیت متخصصین و محققین مورد نیاز کشور و گسترش مرزهای دانش و فناوری از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و براساس مصوبات شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای سال 1400 در رشته های مهندسی عمران، مهندسی صنایع، ریاضی، علوم کامپیوتر، شیمی، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی مواد، مهندسی مکانیک، مهندسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه شریف از فردا

آغاز مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه شریف از فردا