مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-05بين الملل

پهپادهای اسراییلی در آسمان غزه دنبال چه هستند؟


ده ها فروند پهپاد اسراییلی از نوع «کواد کوپتر» به صورت ناگهانی و غیرعادی بامداد روز گذشته بر فراز آسمان نوار غزه به پرواز در آمدند که گروه های مقاومت موفق شدند چند فروند از این پهپادها را سرنگون کنند.

- ده ها فروند پهپاد اسراییلی از نوع کواد کوپتر به صورت ناگهانی و غیرعادی بامداد روز گذشته بر فراز آسمان نوار غزه به پرواز در آمدند که گروه های مقاومت موفق شدند چند فروند از این پهپادها را سرنگون کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ده ها فروند پهپاد اسراییلی از نوع کواد کوپتر به صورت ناگهانی و غیرعادی بامداد روز گذشته بر فراز آسمان نوار غزه به پرواز آمدند که گروه های مقاومت موفق شدند چند فروند از این پهپادها را سرنگون کنند.

این پهپادها که نور اندکی از بدنه پایینی خود ساطع می کنند، بر فراز مناطق الزیتون، الشجاعیه، التفاح، شرق غزه، اروگاه الشاطی، محله تل الهوی، الرمال، اردوگاه جبالیا، منطقه بیت لاهیا و الکرامه در شمال غزه پرواز کردند.

در این میان، به گفته منابع محلی، صدای تیراندازی شدید در مناطق مختلف غزه به سمت این پهپادها به گوش رسید.

کواد کوپتر، پهپادی دارای حجم کوچک است که به صورت الکترونیکی از راه دور کنترل می شود، یگانهای عملیاتی نیروی زمینی اسراییل هم اکنون به طور گسترده از پهپادها استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهای اسراییلی در آسمان غزه دنبال چه هستند؟

پهپادهای اسراییلی در آسمان غزه دنبال چه هستند؟