مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-03اقتصادي

خرید اقساطی دوربین عکاسی canon با چک و سفته


خرید اقساطی انواع مدل های دوربین عکاسی حرفه ای و نیمه حرفه ای SLR و DSLR و مدل های جدید دوربین های کانن Canon بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی پی فراهم شده است.

- تمامی هموطنان علاقمند می توانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار اقساطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید اقساطی انواع دوربین های عکاسی به صورت قسطی تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ایزی پی، کانُن، ابرشرکت صنایع الکترونیکی و پزشکی ژاپنی چندملیتی است، که در طراحی و تولید دوربین ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصص ویژه ای دارد.

راهنمای خرید انواع دوربین های حرفه ای ونیمه حرفه ای Canon ستاد مرکزی ابرشرکت کانن در توکیو، ژاپن قرار دارد و محصولات این ابرشرکت شامل دوربین عکاسی، دستگاه های دستگاه های فتوکپی و چاپگرهای رایانه، دوربین های دیجیتال و ویدئویی، دوربین های تک لنزی بازتابی و پویشگر می باشد.

بر اساس واپسین فهرست مجلهٔ فورچون نام ابرشرکت کانن در ردیف 154 از 500 شرکت برتر جهان قرار دارد.

دوربین های دیجیتال کانن در دو رده کلی دسته بندی می شوند: دوربین های DSLR این ابرشرکت که با نام اختصاری EOS شناخته می شوند دوربین های خانگی و استفاده عمومی که با نام تجاری PowerShot در ابتدای نام آن ها شناخته شده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اقساطی دوربین عکاسی canon با چک و سفته

خرید اقساطی دوربین عکاسی canon با چک و سفته