مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 12:302021-05-31دانش

40 درصد فارغ التحصیلان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی است


40 درصد دانشجویان  دانش آموخته کشور از دانشگاه آزاد هستند و از همین جهت این مرکز آموزش عالی در نظام تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 40 درصد دانشجویان  دانش آموخته کشور از دانشگاه آزاد هستند و از همین جهت این مرکز آموزش عالی در نظام تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی طهرانچی، 10 خردادماه، در جلسه شورای اداری خراسان شمالی، با اشاره به اینکه هفت درصد ذخایر معدنی دنیا را در کشور دارا هستیم، افزود: کشور ما دارای یک درصد جمعیت جهان و هفت درصد ذخایر معدنی دنیا است و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد حال آنکه تاکنون در بخشی از حوزه ها، آموزش عالی ضعف داشته است.

وی با تاکید براینکه با وجود منابع معدنی در کشور علاقه مندان به رشته معدن اندک هستند، اظهار کرد: این موضوع نشان از ضعف آموزش عالی در نحوه ارائه آموزش ها دارد که با وجود زیرساخت های مناسب، علاقه مندی به این حوزه اندک هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 32 هزار دانشجوی خارجی در سطح دانشگاه آزاد کشور مشغول به تحصیل هستند.

طهرانچی با بیان اینکه در سال های اخیر روند جذب دانشجویان خارجی روند رو به رشدی بوده است، ادامه داد: در سه سال گذشته حدود هشت هزار دانشجوی خارجی در مراکز آموزش عالی آزاد اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد فارغ التحصیلان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی است

40 درصد فارغ التحصیلان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی است