مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 12:202021-05-31دانش

تکمیل رشته های آموزش عالی در خراسان شمالی با همکاری دانشگاه آزاد


استاندار خراسان شمالی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی کشور، گفت: تکمیل سیستم آموزشی عالی استان از مفاد این تفاهم نامه است.

- ، محمدعلی شجاعی ظهر دوشنبه در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تا زمانی که اتصال درستی بین علم و اجرا ایجاد نشود آموزش عالی نمی تواند درمان دردهای کشور را برعهده بگیرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر وجود رشته های آموزشی منطبق بر نیازهای استان برای تأمین نداشته ها، گفت: در مراکز دانشگاهی باید نیروی انسانی ماهر و متخصص تربیت شود تا خروجی اش نیروی انسانی آینده ساز باشد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین استانداری خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی کشور، افزود: در این تفاهم نامه بر تکمیل سیستم آموزشی عالی با نگاه تأمین نداشته های استان تاکید شده است.

شجاعی با بیان اینکه به واسطه زیرساخت های موجود، رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایجاد خواهد شد، گفت: متناسب با مزیت های نسبی و پیشران های اقتصادی خراسان شمالی، رشته های آموزشی لازم در استان ایجاد خواهند شد تا با تربیت نیروی انسانی متخصص ماندگار مشکلات اشتغال حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل رشته های آموزش عالی در خراسان شمالی با همکاری دانشگاه آزاد

تکمیل رشته های آموزش عالی در خراسان شمالی با همکاری دانشگاه آزاد