مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-28اجتماعي

توضیحات شهردار منطقه 2 شیراز در مورد تخریب یک گورستان قدیمی


شهردار منطقه 2 شیراز در مورد تخریب شماری از قبور در گورستانی قدیمی موسوم به قبرستان مهرعلی کوچک یا دباغی توضیحاتی را ارائه داد.

- ایسنا/فارس شهردار منطقه 2 شیراز در مورد تخریب شماری از قبور در گورستانی قدیمی موسوم به قبرستان "مهرعلی کوچک" یا "دباغی" توضیحاتی را ارائه داد.

غلامرضا شهریاری در گفت و گو با ایسنا، گفت: بخشی از این محله، یک زمین رها شده قرار دارد که بخشی از این زمین نیز، قبلا به عنوان گورستان استفاده می شده و تعدادی قبر نیز در آن موجود است.

شهریاری با بیان اینکه، زمین یاد شده، به دلیل نداشتن متولی خاص، به محل انباشت زباله و نخاله و مکانی برای تجمع متکدیان و معتادان بدل شده بود، گفت: این موضوع، اعتراض مکرر ساکنان محل را به دنبال داشت؛ اهالی خواستار ساماندهی این زمین و تبدیل آن به مکانی مناسب بودند و حتی نسبت به وجود قبور در این محدوده هم اعتراض داشتند.

او خاطرنشان کرد: پس از رایزنی های فراوان، شهرداری طرحی را برای احداث یک پارک محله ای، آماده کرد و در برنامه خود، با جلب رضایت ساکنان، حفظ قبور به شکل یک یادمان و به طور حفاظت شده را مد نظر قرار داد.

شهریاری با یادآوری اینکه موضوع احداث پارک، به تازگی در این محل اجرایی شده است، گفت: متاسفانه طی یک هفته یا 10 روز قبل، عده ای شبانه، اقدام به تخریب شماری از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهردار منطقه 2 شیراز در مورد تخریب یک گورستان قدیمی

توضیحات شهردار منطقه 2 شیراز در مورد تخریب یک گورستان قدیمی