مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-26ورزشي

تاکید بر برگزاری یادآوره شهدای غواص


برگزاری یادآوره شهدای غواص و گسترش نیروهای آموزش دیده نجات غریق و غواصی در دیدار رییس سازمان بسیج ورزشکاران با رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی میر جلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران با حضور در فدراسیون نجات غریق و غواصی با مهدی حیدری رییس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدرا که با حضور هاشم محتشمی سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد، صحبت هایی پیرامون همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی و سازمان بسیج ورزشکاران در راستای توسعه تعامل دو نهاد و همکاری فی مابین در زمینه های مختلف مطرح و پیشنهادات مطرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تاکید مهدی حیدری بر گسترش نیروهای آموزش دیده نجات غریق و غواصی مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این نشست بر این نکته تاکید داشت که فدراسیون ما یک فدراسیون آموزشی و امدادی است و همین مسئله این فدراسیون را خاص کرده است.

وی با یادآوری خدماتی که منجیان غریق و غواصان در حوادث طبیعی سالهای اخیر به هموطنان ارائه نمودند عنوان نمود به دنبال گسترش نیروهای آموزش دیده هستیم که در کنار سایر نیروهای امدادی به مردم خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر برگزاری یادآوره شهدای غواص

تاکید بر برگزاری یادآوره شهدای غواص