مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-24سياسي

نمایشگاه مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد


نمایشگاه «مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی» همزمان با سوم خرداد و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهدا رونمایی شد.

- نمایشگاه مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سوم خرداد و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهدا رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه آزاد اسلامی، سرتیپ نبی سهرابی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مهندس احمد صالحی آرا رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و پدر شهید مصطفی صادقی، جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه و خانواده های معظم شهدای دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، از نمایشگاه مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

مهندس احمد صالحی آرا رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه سوم خرداد از ایام الله و برای ملت ایران روز بسیار مهم، خاطره انگیز و افتخار آفرینی است، گفت: در آن سالها خبر سقوط دشمن تا دندان مسلح و آزاد سازی خرمشهر سبب شادی و شعف بی نظیر مردم شد و به فرموده امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه مهمترین درسی که باید از گذشته بگیریم و در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

نمایشگاه مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد