مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-24دانش

رشد درآمدهای غیرشهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: رشد درآمد واحد نجف آباد در این حوزه منطقی بوده و حدود 24 درصد رشد درآمد غیرشهریه ای در سال گذشته در این واحد محقق شد که از میانگین کشوری 10 درصدی  بالاتر است.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: رشد درآمد واحد نجف آباد در این حوزه منطقی بوده و حدود 24 درصد رشد درآمد غیرشهریه ای در سال گذشته در این واحد محقق شد که از میانگین کشوری 10 درصدی  بالاتر است.

امیررضا نقش امروز (دوشنبه- 3 خردادماه) در نشست خبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، اظهار کرد: واحد نجف آباد به عنوان یکی از دو واحد مستقل در استان در رتبه بندی کشوری مطرح است.

وی افزود: این واحد طی یک سال گذشته و در بحران کرونا موفقیت های بسیاری کسب شده و واحد نجف آباد برای تبدیل شدن به دانشگاه مسئله محور، حرکت های بزرگی انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به شعار هر دانشجو، یک مهارت ، تصریح کرد: در معاونت های مختلف دانشگاه به همراه مراکز سما که به معاونت آموزش مهارت های عمومی تبدیل شده، تربیت بهتر دانشجویان مهارتی دنبال می شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه اصفهان در راستای رسالت خود به سمت بالا بردن مهارت دانشجویان خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد درآمدهای غیرشهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

رشد درآمدهای غیرشهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد