مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-18سياسي

ستاد حوزوی «ملت امام حسین(ع)» آغاز به کار کرد


ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین(ع) طی مراسمی با حضور جمعی از روحانیون در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد تا با مشارکت طلاب جهادی سراسر کشور بتواند افزایش مشارکت مردم در انتخابات را رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین(ع) در مدرسه علمیه هدایت قم برگزار شد.

معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در ابتدای این مراسم طی سخنانی با اشاره به آیه 58 سوره نساء، بر لزوم قدردانی از دستاوردهای انقلاب تاکید و اظهار کرد: امروز بیش از دهه های گذشته نیاز به همدلی، دشمن شناسی و رقم زدن کارهای تشکلی برای افزایش مشارکت های مردمی هستیم و در این راستا تشکل ها عهدی با ولایت بسته تا در عرصه افزایش مشارکت ها همدل باشند.

وی اضافه کرد: امروز کنارهم آمده تا امانت بزرگ انقلاب را به دست افرادی برسانیم که صلاحیت مدیریت را بیشتر از دیگران دارند.

ظهیری با تاکید بر اینکه ملت امام حسین(ع) آموخته اند که باید جدای از رنگ پذیری، رنگ انقلاب را حفظ کنند، عنوان کرد: اینکه انقلابی باشیم، بمانیم و برای تقویت انقلاب باشیم موجب می شود مورد عنایت الهی قرار گیریم.

وی از ریزش با افراد با سابقه در انقلاب یاد کرد و افزود: برخی هم هستند که ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیدند اما امروز در جبهه انقلاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد حوزوی «ملت امام حسین(ع)» آغاز به کار کرد

ستاد حوزوی «ملت امام حسین(ع)» آغاز به کار کرد