مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-18سياسي

مردم گیلان مزه تغییر رویکرد در قوه قضاییه را چشیده اند


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مردم گیلان مزه تغییر رویکرد در قوه قضاییه را چشیده اند، گفت: راه اندازی مجدد رشت الکتریک که توسط عده ای خصوصی سازی شد با نظارت و پیگیری قوه قضاییه آزاد به کار خواهد کرد و مستولیان این کارخانه که ترک فعل کرده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، جواد نیک روش امروز در گردهمایی استانی مردم، دادستان مردم در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در فصل جدیدی از مشارکت گسترده مردم در عرصه اجتماعی کشور و انتخابات هستیم، اظهار کرد: اگر نگاه به امربه معروف و نهی از منکر ارتقا پیدا کند قطعاً نگاه ها در دستگاه ها نیز تغییر پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان مزه تغییر رویکرد در قوه قضاییه را چشیده اند، گفت: راه اندازی مجدد رشت الکتریک که توسط عده ای خصوصی سازی شد با نظارت و پیگیری قوه قضاییه آزاد به کار خواهد کرد و مستولیان این کارخانه که ترک فعل کرده بودند تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اگر امربه معروف و نهی از منکر درگذشته بهتر و مؤثرتر دنبال می شد شاهد تعطیلی کارخانه ها و بیکاری کارگران نبودیم، تصریح کرد: درگذشته وقتی تخلفی توسط مسؤولین و متولیان انجام می شود صرفاً همان کارها طبق قانون بررسی می شد ولی با تغییر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گیلان مزه تغییر رویکرد در قوه قضاییه را چشیده اند

مردم گیلان مزه تغییر رویکرد در قوه قضاییه را چشیده اند