مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-18اقتصادي

کاهش 30 درصدی تولید عسل در لرستان


مدیر امور طیور جهادکشاورزی لرستان گفت: با توجه به کاهش محسوس بارندگی ها در سال جاری و خشکسالی پیش رو، پیش بینی می شود میزان تولید عسل استان نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته باشد.

- ایسنا/لرستان مدیر امور طیور جهادکشاورزی لرستان گفت: با توجه به کاهش محسوس بارندگی ها در سال جاری و خشکسالی پیش رو، پیش بینی می شود میزان تولید عسل استان نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته باشد.

محمدعلی جعفرپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به کاهش محسوس بارندگی ها در سال جاری و خشکسالی پیش رو، پیش بینی می شود میزان تولید عسل لرستان نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته باشد.

وی با اشاره به رتبه سیزدهم و دوازدهم لرستان در تولید عسل و تعداد کندو در کشور، عنوان کرد: موم و ژل رویال از تولیدات جانبی عسل هستند که میزان تولید آن ها نیز به میزان تولید عسل وابسته است و با توجه به پیش بینی های انجام شده، با کاهش تولید این دو محصول مواجه خواهیم شد.

جعفرپور با بیان این که یکی از مهم ترین مشکلات ما در صنعت زنبورداری، عدم فرآوری و بسته بندی است، تصریح کرد: در واقع عسل لرستان به صورت فله ای به به استان های دیگر صادر شده و در آنجا با برندهای آن ها بسته بندی و با قیمت بیشتری به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی تولید عسل در لرستان

کاهش 30 درصدی تولید عسل در لرستان