مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-17اقتصادي

تیم اقتصادی سمنان حامی جدی تولید و سرمایه گذاری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تقویت تولید و جذب سرمایه گذار از اولویت های توسعه و موردحمایت جدی و مساعدت ویژه مجموعه تیم اقتصادی این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و تملیکی استان سمنان، اظهار کرد: ما در مجموعه اقتصادی استان، همواره تلاش داریم تا با احقاق حق تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، در مسیر ارتقاء و رشد تولید و صنعت و همچنین سرمایه گذاری در استان گام برداریم.

وی افزود: اقدامات کارشناسی ویژه ای در این زمینه و برای بازگرداندن واحدهای تولیدی تملیکی با جذب سرمایه گذار جدید و رونق تولید و توسعه صنعت در استان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن تأکید بر تسهیلگری در روند آزادسازی واحدهای تولیدی تملیکی و همچنین امور سرمایه گذاران در استان، خاطرنشان کرد: باید ضمن تسهیلگری، تمامی جوانب امر حقوقی نیز در این مسیر بررسی و موردتوجه قرار داشته باشد و با استفاده از حداکثر ظرفیت و منابع موجود، مسیر رشد، ارتقا و توسعه صنعت و تولید در استان را هموار کنیم.

شریفی نژاد تأکید کرد: در این مسیر نیاز است تا ضمن حضور سرمایه گذاران برای تقویت امر تولید، بانک های عامل استان نیز با حذف موارد غیرضروری، زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم اقتصادی سمنان حامی جدی تولید و سرمایه گذاری است

تیم اقتصادی سمنان حامی جدی تولید و سرمایه گذاری است