مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-05-17سياسي

پیام کنایه آمیز آذری جهرمی در روز ارتباطات: جهل، جلوی توسعه را نمی گیرد


مطمئن هستم که پیشرفت و توسعه ارتباطات در کشور باز هم سرعت بیشتری خواهد گرفت و البته مثل گذشته مقاومت و موانعی ناشی از جهل هم بر سر راه این قطار پرسرعت ایجاد خواهد شد، - اما این مسیر به سوی آینده روشنی که در انتظار فرزندان ایران است ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر ارتباطات گفت: مطمئن هستم که پیشرفت و توسعه ارتباطات در کشور باز هم سرعت بیشتری خواهد گرفت و البته مثل گذشته مقاومت و موانعی ناشی از جهل هم بر سر راه این قطار پرسرعت ایجاد خواهد شد، اما این مسیر به سوی آینده روشنی که در انتظار فرزندان ایران است ادامه خواهد یافت.

محمدجواد آذری جهرمی امروز به مناسبت روز جهانی ارتباطات در پیامی، این روز را به اهالی رسانه و روابط عمومی ها تبریک گفت.

وی گفت: هر سال در چنین روزی وقتی به پشت سرمان می نگریم سرعت تغییرات و تحولات حوزه ارتباطات در چند دهه اخیر ما را شگفت زده می کند.

امروز تغییر و تحول مستمر و پیشرفت های پرسرعت فناوری و حتی آفرینش تئوری ها و نظریه های ارتباطی به ویژگی خاص حوزه ارتباطات بدل شده و البته خبر مسرت بخش آنکه کشور ما نیز در مرزهای دانش و فناوری ارتباطی با دیگر کشورها در حال رقابت است.

آذری جهرمی افزود: بی تردید دسترسی همگانی، پیشرفت های فناوری و توسعه نظری حوزه ارتباطات مدیون همهٔ حاضران در این زیست بوم اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام کنایه آمیز آذری جهرمی در روز ارتباطات: جهل، جلوی توسعه را نمی گیرد

پیام کنایه آمیز آذری جهرمی در روز ارتباطات: جهل، جلوی توسعه را نمی گیرد