مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-17سياسي

تعیین 100 حوزه امتحانی در زنجان


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در شرایط کرونایی موجود، 100 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در شرایط کرونایی موجود، 100 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی در نظر گرفته شده است.

حسن مظفری ظهر امروز (27 اردیبهشت ماه) در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم، اظهار کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 8700 دانش آموز زنجانی در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد، افزود: در شرایط عادی 60 حوزه امتحانی برای امتحانات در نظر گرفته می شد ولی در شرایط کرونایی موجود، این تعداد به 100 حوزه امتحانی افزایش یافته است.

گفتنی است قبل و بعد از برگزاری امتحانات، سالن های امتحان ضدعفونی شده و موادضدعفونی کننده در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه میانگین دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی به صورت حضوری، 82 نفر شد، در حالی که در گذشته 92 نفر بود، تصریح کرد: در شرایط عادی صندلی ها با فاصله 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 100 حوزه امتحانی در زنجان

تعیین 100 حوزه امتحانی در زنجان