مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-17اقتصادي

اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی چندین نفر را یکباره بیکار کرد!


غرفه های تولید کنندگان استان ایلام به دلیل اختلاف بین شهرداری و میراث فرهنگی پلمپ شده و سبب بیکاری آنان و عدم ارائه محصولات تولیدیشان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عدم پرداخت عوارض و رعایت نکردن حق و حقوق شهروندی طبق کمیسیون بند 20-24 شهرداری ایلام از جمله مشکلات خود ساخته است که به علت بدهی میراث فرهنگی به شهرداری به وجود آمده است.

صنایع دستی هنر اصیل و رمز ماندگاری، حیات فرهنگی و اقتصادی کشور در روند جهانی شدن است، نگاه کیفی به صنایع دستی علاوه بر توسعه کیفی ماندگاری و گردشگری موجب سودآوری اقتصادی برای استان ایلام را خواهد شد.

صنایع دستی به صورت مستقیم بر ارتقا و رشد مبادلات فرهنگی- گردشگری و توسعه مشاغل مرتبط و ایجاد اشتغال پایدار اثر گذار است اما در استان ایلام این مهم را دفاعی نیست و مسوولان استان ایلام به اهمیت آن بی مهر بوده اند که نمونه آن در تعطیلی 20 غرفه صنایع دستی ایلام در بلوار مدرس  توسط شهرداری به علت عدم پرداخت کمیسیون بند 20-24 بوده است.

میراثی که قربانیش تولیدکنندگان صنعت چرم و دست سوزی است و تولیدی که چرخه هایش توسط همین مسوولین نابود می شود، اشتغالی که می تواند فراهم شود اما مسوولین بی مسوولیت مانع آن هستند و آنان که ادعای طلب میلیاردی می کنند و در عوض باعث رنج هزاران تولید کننده و کارآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی چندین نفر را یکباره بیکار کرد!

اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی چندین نفر را یکباره بیکار کرد!