مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-17اقتصادي

امضای قرارداد میدان نفتی آزادگان، به زودی/مذاکرات میدان یادآوران در جریان است


وزیر نفت درباره اینکه قرارداد میدان آزادگان با کدام شرکت امضا می شود، گفت: با مجموعه ای از شرکت های داخلی و به زودی امضا می شود.

- به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، 27 اردیبهشت ماه) در حاشیه امضای قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد ب درباره اینکه قرارداد میدان آزادگان با کدام شرکت امضا می شود، گفت: با مجموعه ای از شرکت های داخلی و به زودی امضا می شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا تا پایان مذاکرات وین و مشخص شدن نتیجه برای امضای قرارداد میدان فرزاد منتظر نماندید، گفت: این موضوع سبب ایجاد تأخیر در کار می شد، اکنون نیز بر اساس قرارداد امضا شده مشکلی برای حضور شریک خارجی وجود ندارد و در صورت تمایل، شرکت های خارجی می توانند وارد این قرارداد شوند.

وزیر نفت درباره اینکه چشم انداز مذاکره وین را چطور می بینید، گفت: این پرسش را از وزارت امور خارجه بپرسید.

زنگنه به این پرسش که خبرگزاری های خارجی از افزایش تولید و صادرات نفت ایران می گویند آیا این موضوع را تأیید می کنید، پاسخ داد: در این زمینه صحبتی نمی کنم.

در سیاست می مانم وی درباره اینکه اگر در دولت بعدی پیشنهاد وزارت دریافت کنید، می پذیرید، پاسخ داد: اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم بدهند قبول نمی کنم و از مقام دولتی بازنشسته می شوم، اما همچنان در سیاست می مانم زیرا سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد میدان نفتی آزادگان، به زودی/مذاکرات میدان یادآوران در جریان است

امضای قرارداد میدان نفتی آزادگان، به زودی/مذاکرات میدان یادآوران در جریان است