مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-17سياسي

روابط عمومی نباید سد ارتباطی در برابر رسانه باشد


باید هم رسانه و هم روابط عمومی کارهای تخصصی و حرفه ای انجام دهند و روابط عمومی نباید سد ارتباطی در برابر رسانه شود و اگر چنین اتفاقی بیفتد رسانه خبر خود را از منابع دیگر تهیه کند و ممکن این خبر کامل نباشد که باعث سردرگمی شود.

- ایسنا/کرمان یک دکترای ارتباطات بیان کرد: باید هم رسانه و هم روابط عمومی کارهای تخصصی و حرفه ای انجام دهند و روابط عمومی نباید سد ارتباطی در برابر رسانه شود و اگر چنین اتفاقی بیفتد رسانه خبر خود را از منابع دیگر تهیه کند و ممکن این خبر کامل نباشد که باعث سردرگمی شود.

دکتر عباس تقی زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، به نقش روابط عمومی ها در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: بحران کرونا یکی از بحران های بسیار تاثیرگذار و متفاوت بود که جامعه بشری آن را تجربه کرده و در دوران شیوع کرونا نقش رسانه ها و روابط عمومی ها بیش از پیش پررنگ تر شد.

وی با اشاره به نیاز مردم در ایام شیوع کرونا به اطلاع صحیح از بیماری کووید 19، اظهار کرد: مردم در این زمان به اطلاعات صحیح، دقیق و درست برای تصمیم گیری در ابعاد مختلف زندگیشان بیش از پیش نیاز پیدا کردند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: اپیدمی کرونا بر ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی زندگی بشری تاثیر گذاشت که باید به همه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی نباید سد ارتباطی در برابر رسانه باشد

روابط عمومی نباید سد ارتباطی در برابر رسانه باشد