مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-17پزشكي

برای نوبت دهی واکسن کرونا نیازی به مراجعه حضوری یا ثبت نام اینترنتی نیست


مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای تاکید کرد که برای نوبت دهی تزریق واکسن کووید 19، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا ثبت نام اینترنتی نیست.

- مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای تاکید کرد که برای نوبت دهی تزریق واکسن کووید 19، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا ثبت نام اینترنتی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای، این مرکز را تنها مرجع ارائه اطلاعات در مورد واکسن کرونا و فرآیند واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19، اعلام و عنوان کرد که به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید 19، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا ثبت نام اینترنتی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، در این اطلاعیه آمده است: نظر به تسریع فرآیند واکسیناسیون کرونا و آغاز واکسیناسیون هموطنان گروه سنی بالای 75 سال در سراسر کشور و انتشار شایعات و اطلاعات نادرست درخصوص نحوه اطلاع یابی و مراجعه افراد واجد شرایط برای واکسیناسیون بدینوسیله به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، تنها مرجع ارائه اطلاعات در مورد واکسن کرونا و فرآیند واکسیناسیون علیه بیماری کووید19، اطلاعیه های رسمی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نوبت دهی واکسن کرونا نیازی به مراجعه حضوری یا ثبت نام اینترنتی نیست

برای نوبت دهی واکسن کرونا نیازی به مراجعه حضوری یا ثبت نام اینترنتی نیست