مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-17اجتماعي

امتحانات پایه نهم با حضور 4200 دانش آموز حضوری برگزار می شود


امتحانات پایه نهم با حضور 4200 دانش آموز در بروجرد به صورت حضوری برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: امتحانات پایه نهم با حضور 4200 دانش آموز در بروجرد به صورت حضوری برگزار می شود.

محمد مهرافزون امروز 27 اردیبهشت ماه، اظهار کرد: امتحانات پایان سال تحصیلی 1400-1399 دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم از 27 اردیبهشت با پیشنهاد وزارت آموزش وپرورش و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری و طبق مقررات و ضوابط آغاز می شود.

وی تصریح کرد: این امتحانات در خردادماه سال 1400 پس از اعلام رسمی وزارت آموزش وپرورش و تشریح حضور دانش آموزان و داوطلبان در شیوه نامه ارسالی و با ارسال برنامه امتحانات نهایی به مدارس آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: تأکید بر حضوری بودن امتحانات نهایی پایه نهم، پایان دوره متوسطه اول است و این که دانش آموزان باید بر اساس نمره ای که در آزمون های پایه نهم دریافت می کنند، تعیین سطح شوند و هدایت تحصیلی و انتخاب رشته کنند و با توجه به اینکه نمره دانش آموزان پایه دوازدهم هم تا 30 درصد در نتایج کنکور آنان تأثیر خواهد داشت، بنابراین برای اینکه در این دو پایه حق دانش آموزان ضایع نشود، باید آزمون های استاندارد و کشوری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایه نهم با حضور 4200 دانش آموز حضوری برگزار می شود

امتحانات پایه نهم با حضور 4200 دانش آموز حضوری برگزار می شود