مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-17سياسي

حدّ فاصلِ هاشمی و روحانی / با لاریجانی؛ از پادگان تا بهارستان!


سارا عاقلی؛ اصولگرایانِ اصلاح طلب شده در عرصه سیاست ایران کم نیستند؛ افرادی از طیف راست سنتی که کم کم به چپ گرایش پیدا کردند؛ - حدّ فاصلِ هاشمی و روحانی / با لاریجانی؛ از پادگان تا بهارستان! او در روزهای ریاست خود بر سازمان صداوسیما با اطلاح طلبان درگیر بود و در روزهای پایانی ریاستش بر مجلس با اصولگرایان؛ این روزها مشغول ورورد به کارزار انتخابات ریاست جمهوری است اما درگیری او با دو جناح سیاسی ممکن است بجای پیروزی برای او شکست به بار آورد.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- سارا عاقلی؛ اصولگرایانِ اصلاح طلب شده در عرصه سیاست ایران کم نیستند؛ افرادی از طیف راست سنتی که کم کم به چپ گرایش پیدا کردند؛ تندرو هایی که در دوران جوانی کسی حریفِ تندروی شان نمی شد، اما ادامه ی حیات سیاسی خود را در تغییر جهت دیدند و نقابی از اعتدال به چهره زدند همانگونه که در روز های ابتدایی انقلاب، نقابی از انقلابی گری به صورت داشتند؛ سپهر سیاسی در کشور ما نمونه هایی این چنینی بسیار دارد؛ افرادی که با چنین دست فرمانی به صندلی پاستور رسیدند و افرادی که اکنون در صف رسیدن به آن هستند.

خبرگزاری دانشجو به سراغ یکی از همین شخصیت ها رفته؛ فردی که 12 سال، نماینده ی مردم و رییسِ نماد دموکراسیِ کشور به شمار می آمد، اما حتی صفحه ی اینستاگرام او دسترسیِ مخاطبان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدّ فاصلِ هاشمی و روحانی / با لاریجانی؛ از پادگان تا بهارستان!

حدّ فاصلِ هاشمی و روحانی / با لاریجانی؛ از پادگان تا بهارستان!