مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-05-16سياسي

فرصت یک هفته ای شورای شهر برای اعلام وضعیت همکاری رانندگان اتوبوسرانی ارومیه


کلیات شیوه نامه و لایحه حمایت از اتوبوس های درون شهری ارومیه تصویب شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شورای شهر ارومیه گفت: کلیات شیوه نامه و لایحه حمایت از اتوبوس های درون شهری ارومیه تصویب شده است.

حسین بخشایشی در گفت وگو با ایسنا افزود: کلیات شیوه نامه و لایحه حمایت از اتوبوس های درون شهری ارومیه در شورا تصویب و برای اجرای به شهرداری ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: طی جلسه ای که با نماینده شهرداری و رانندگان اتوبوس برگزار شد و براساس لایحه مصوب شده تا یک هفته رانندگانی که خواهان همکاری با شهرداری هستند باید در شهرداری حاضر و قرار داد خود را امضا کنند.

بخشایشی یاد آور شد: طبق این قرار داد مبلغی به عنوان یارانه بلیط روزانه 100هزار تومان (ماهانه 3 میلیون تومان) به عنوان یارانه بلیط به رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه پرداخت می شود.

رییس شورای شهر ارومیه خاطر نشان کرد: رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه موظف هستند تا یک هفته آینده تکلیف خود را برای همکاری مشخص و اعلام کنند و در صورت عدم تمدید قرار داد به هیچ عنوان با آنها قرار داد بسته نمی شود.

بخشایشی اظهار کرد: برخی رانندگان قبلا به دیوان محاسبات شکایت کرده که اعتبار خدمات شهری به انها پرداخت شود که این خلاف قانون بوده چرا که این اعتبار برای تجهیز ایستگاه های اتوبوس و خدمات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک هفته ای شورای شهر برای اعلام وضعیت همکاری رانندگان اتوبوسرانی ارومیه

فرصت یک هفته ای شورای شهر برای اعلام وضعیت همکاری رانندگان اتوبوسرانی ارومیه