مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-16سياسي

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: ضروری است بسیاری از برنامه های بزرگداشت این روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین در بستر فضای مجازی اجزا شود.

مصطفوی در ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد، گفت: از مسئولان و متولیان انتخابات انتظار داریم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی گفت: تمام تلاش دشمنان ایران اسلامی، القای فضای یاس و ناامیدی در بین مردم است و این در حالی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند هر جا که برای دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی نیاز باشد، در صحنه حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: مردم کشورمان با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

مصطفوی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مشکلات واردات واکسن به کشورمان، گفت: متأسفانه کشورهای استکباری اجازه ورود واکسن به کشور ما را نمی دهند ولی با عنایت به خداوند متعال، ایران اسلامی همچون دوران دفاع مقدس با استفاده از توان داخلی و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است