مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-16سياسي

درخواست رییس سازمان جنگل ها از دادستانی برای رسیدگی سریع به پرونده های منابع طبیعی


رییس سازمان جنگل ها خواستار رسیدگی سریع به پرونده منابع طبیعی در محاکم قضایی شد و گفت: منابع طبیعی آمادگی دارد با حفظ حاکمیت و مالکیت دولت عرصه های ملی را برابر مقررات جهت تولید، - رییس سازمان جنگل ها خواستار رسیدگی سریع به پرونده منابع طبیعی در محاکم قضایی شد و گفت: منابع طبیعی آمادگی دارد با حفظ حاکمیت و مالکیت دولت عرصه های ملی را برابر مقررات جهت تولید، بهره برداری و توسعه این منابع در اختیار بهره برداران قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور امروز با حجت الاسلام سید محسن موسوی - معاون اول دادستانی کشور- دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مسعود منصور با ارائه گزارشی از وضعیت منابع طبیعی کشور و چالش های پیش رو، اراضی ملی و انفال را به عنوان سرمایه ارزشمند مملکت نام برد و از مجموعه دستگاه قضا و حساسیت آن ها در صیانت از منابع طبیعی کشور تشکر کرد.

در ادامه حجت الاسلام سید محسن موسوی ضمن خوشنودی از دیدار با رییس سازمان جنگل ها حمایت دادستانی کل کشور برای صیانت از انفال به ویژه جنگل ها و مراتع را اعلام کرد و گفت: منابع طبیعی سرمایه ارزشمند کشور است و به عنوان امانت در دست ماست و باید برای نسل های آینده حفظ و نگهداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، وی در پایان گفت: قوه قضاییه و دادستانی همواره حامی بیت المال و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس سازمان جنگل ها از دادستانی برای رسیدگی سریع به پرونده های منابع طبیعی

درخواست رییس سازمان جنگل ها از دادستانی برای رسیدگی سریع به پرونده های منابع طبیعی