مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-16بين الملل

تجمع مادران مشهدی در همدردی با مادران فلسطینی و افغانستانی


اعتراض مادران مشهدی و زنان افغانستانی مقیم این شهر در محکومیت کودک کشی ها در غزه و افغانستان به دفتر سازمان ملل کشید و تجمعی با عنوان «مادرانه» جهت هم دردی مادران مشهدی با مادران شهدای مکتب سیدالشهدا در کابل و مادران شهدای فلسطینی در نوار غزه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پیش از ظهر امروز در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمعی با عنوان مادرانه جهت هم دردی مادران مشهدی با مادران شهدای مکتب سیدالشهدا درکابل و مادران شهدای فلسطینی در نوار غزه برگزار شد.

در این تجمع، جمعی از مردم مشهد به همراه مادران و فرزندان شان و افغانستانی های مقیم مشهد و خانواده های شهدای مدافع حرم شرکت کردند و در حرکتی نمادین برای دانش آموزان شهید مدرسه دخترانه در افغانستان شمع روشن کردند تا فریاد این مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم فلسطین، علیه رژیم غاصب اسراییل و اقدام تروریستی افغانستان شعار دادند و این رفتارهای وحشیانه را شدیدا محکوم کردند.

همچنین در بخش دیگری از این تجمع اعتراضی، پرچم اسراییل در اعتراض به جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین اشغالی به آتش کشیده شد.

در پایان تجمع کنندگان با قرائت بیانیه ای مراتب اعتراض خود را به کودک کشی مستکبران و عواملشان اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مادران مشهدی در همدردی با مادران فلسطینی و افغانستانی

تجمع مادران مشهدی در همدردی با مادران فلسطینی و افغانستانی