مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16اقتصادي

انعقاد قرارداد 200 میلیارد تومانی با شرکت بهره برداری متروی تهران


قرارداد 200 میلیارد تومانی شرکت بهره برداری مترو با شرکت سرمایه گذاری شهر امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی علیرضایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به ساختار سازمانی چابک شرکت و ظرفیت های قانونی موجود و نیز ارتباطات برقرار شده با مجموعه وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط، در راستای تسریع در پشتیبانی از شرکت ها و سازمانهای اجرایی قرارداد فوق تنظیم شده است .

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر، قرارداد 200 میلیارد تومانی با شرکت بهره برداری مترو جهت تامین ماشین آلات و قطعات و تجهیزات تخصصی قطارهای شهری از کشورهای معتبر اروپایی و صاحب صنعت بین المللی منعقد شد.

وی یادآور شد: در شرایط سخت اقتصادی که دامنگیر شهرداری نیز شده و نیز اپیدمی کرونا که خود تشدید کننده وضعیت موجود می باشد ، تلاش شده در تدارک و تامین تجهیزات و ماشین آلات تخصصی و فنی مورد نیاز قطارهای شهری که از طریق بازار داخلی قابل تامین نمی باشد را با برقراری ارتباط با صاحبان صنایع و برند های اسمی دیگر کشورها و در سریعترین زمان ممکن، با کیفیت برتر و نازل ترین قیمت تامین نماییم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر، تصریح کرد: با توجه به اولویت مدیریت شهری در امر مترو و توزیع عادلانه خدمات برای همه اقشار، این شرکت نیز با بسیج همه ظرفیت ها در تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد 200 میلیارد تومانی با شرکت بهره برداری متروی تهران

انعقاد قرارداد 200 میلیارد تومانی با شرکت بهره برداری متروی تهران