مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-15اقتصادي

خیریه ای که 1150 پرس غذای گرم در گرمخانه ها توزیع کرد+عکس


در طول ماه رمضان، در مجموع 1100 بسته افطاری ساده و در دو مرحله مجموعاً 1150 پرس غذای گرم برای خانواده های نیازمند طبخ و توزیع کردیم.

- وحید طاهری از اعضای خیریه حب الحسین(ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه شهریورماه سال گذشته با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار در محله نارمک تهران ایجاد شد، اما با اوج گیری ویروس کرونا نتوانستیم در گام اول برای دستیابی به هدف خود قدم برداریم اما در حوزه کمک رسانی به نیازمندان فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان با توجه به مشکلات کرونا و افزایش اببتلا و مرگ و میرها و همچنین نیازمندی بیشتر مردم، کمک رسانی های بسیاری داشتیم، تصریح کرد: 2 رأس گوسفند قربانی و میان نیازمندان توزیع کردیم و در مجموع 1100 بسته افطاری ساده نیز تهیه و در شهر قدس، قلعه حسن خان، هرندی و برخی مناطق دیگر توزیع شده است.

طاهری ادامه داد: برای خانواده های نیازمند در طول این ماه در دو مرحله مجموعاً 1150 پرس غذای گرم طبخ و در گرم خانه های خارج از تهران توزیع کردیم.

این عضو خیریه حب الحسین (ع) با اشاره به اینکه برای اشتغال زایی یکی از بانوان تحت پوشش برنامه ریزی داشتیم، گفت: یک دستگاه سبزی خردکنی برای این فرد تهیه کردیم تا با تهیه سبزی های خردشده و فروش آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیریه ای که 1150 پرس غذای گرم در گرمخانه ها توزیع کرد+عکس

خیریه ای که 1150 پرس غذای گرم در گرمخانه ها توزیع کرد+عکس