مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-15اقتصادي

مجوز پروژه توسعه مفخم بجنورد از وزارت خانه مربوط پیگیری شود


دستگاه های اجرایی مربوطه باید اخذ مجوزهای لازم برای اجرای پروژه توسعه عمارت مفخم را از سطح وزارت خانه های مربوط پیگیری کنند.

- ، محمد علی شجاعی در جلسه بررسی پروژه های خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: منبع اصلی برای اجرا و اداره طرح توسعه امامزاده و عمارت مفخم باید خود پروژه باشد.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: باید با تعریف فضاهای تجاری مختلف و با توزیع جغرافیایی مناسب زمینه حضور سرمایه گذاران در این طرح را فراهم کنیم.

وی با اشاره به فضای 33 هکتاری اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس، افزود: برای تعریف فضاهای تجاری باید قوانین و الزامات دستگاه های اجرایی مربوط مانند سازمان میراث فرهنگی، اوقاف و شهرداری لحاظ شود.

شجاعی بیان داشت: فضای صحن چند منظوره برای تجمعات مراسم های ملی و مذهبی باید در این طرح به طور ویژه دیده شود.

پیش بینی مناسب فضاهای ورزشی مسقف و غیر مسقف، موزه مردم شناسی، سالن های چند منظوره همایش و… از دیگر تصمیمات این جلسه بود که استاندار خراسان شمالی در این خصوص گفت: دسترسی آسان مردم به این فضاها به خوبی باید تعریف شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی مربوطه باید اخذ مجوزهای لازم برای اجرای این دو پروژه که از سطح اختیارات استان خارج است را از وزارتخانه ها و سازمان های ملی متبوع پیگیری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز پروژه توسعه مفخم بجنورد از وزارت خانه مربوط پیگیری شود

مجوز پروژه توسعه مفخم بجنورد از وزارت خانه مربوط پیگیری شود