مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-15بين الملل

خشم دموکرات های کنگره از مواضع دولت بایدن در قبال جنایات رژیم صهیونیستی


منابع خبری فاش کردند که شماری از اعضای دموکرات کنگره آمریکا منتقد موضع دولت کشورشان درقبال اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها هستند و در این زمینه با دولت دچار اختلاف نظر شده اند.

- منابع خبری فاش کردند که شماری از اعضای دموکرات کنگره آمریکا منتقد موضع دولت کشورشان درقبال اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها هستند و در این زمینه با دولت دچار اختلاف نظر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آناتولی از اختلافات میان دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و نماینده های دموکرات کنگره این کشور به دلیل سکوت دولت در قبال حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها پرده برداشت.

طبق این گزارش، همچنین طرح شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قدس شرقی و حملات هوایی اخیر این رژیم به نوار غزه جنجالی را در صحنه سیاسی آمریکا ایجاد کرده است.

درحالی که دولت بایدن و وزارت امور خارجه آن حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین را برای این رژیم حق مشروع در دفاع از خود می دانند و از محکوم کردن این اقدامات سر بازمی زنند اما در مقابل نماینده های برجسته دموکرات کنگره به شدت منتقد این سیاست دولت بایدن هستند؛ چراکه دولت وی حمایت غیر مشروطی از رژیم صهیونیستی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم دموکرات های کنگره از مواضع دولت بایدن در قبال جنایات رژیم صهیونیستی

خشم دموکرات های کنگره از مواضع دولت بایدن در قبال جنایات رژیم صهیونیستی