مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:102021-05-14اقتصادي

نقش ثبت اطلاعات املاک در شکستن قیمت مسکن


رییس اتحادیه مشاورین املاک اهواز با اشاره به طرح ثبت املاک در سامانه ملی املاک و اسکان گفت: اگر سامانه به طور مستمر کنترل و رصد شود و مشخص شود که واحدهای خالی در دست چه افرادی قرار دارد، - ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه مشاورین املاک اهواز با اشاره به طرح ثبت املاک در سامانه ملی املاک و اسکان گفت: اگر سامانه به طور مستمر کنترل و رصد شود و مشخص شود که واحدهای خالی در دست چه افرادی قرار دارد، طرحی موفق خواهد بود و حتی باعث شکسته شدن قیمت مسکن و شکسته شدن نرخ تورم خواهد شد.

قنبرعلی زنگنه در گفت وگو با ایسنا در خصوص ثبت اطلاعات املاک در سامانه ملی املاک و اسکان، اظهار کرد: اگر دولت عزم خود را جزم کند، این طرح بسیار خوب است و آمار مسکن های خالی و مالکان را مشخص می کند؛ در کشور سلطان های مسکن وجود دارند که باید شناسایی شوند.

وی گفت: برخی مسکن را به عنوان کالایی سرمایه ای و سرمایه در گردش و نوعی بورس حساب می کنند؛ اگر دولت واقعا مصمم باشد که داده های مربوط به مسکن را به صورت واقعی ثبت و ضبط کند، این طرح بسیار خوب است.

زنگنه با اشاره به اهمیت نظارت بر سامانه ملی املاک و اسکان، تصریح کرد: اگر سامانه به طور مستمر کنترل و رصد شود و مشخص شود که واحدهای خالی در دست چه افرادی قرار دارد، طرحی موفق خواهد بود و حتی باعث شکسته شدن قیمت مسکن و شکسته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ثبت اطلاعات املاک در شکستن قیمت مسکن

نقش ثبت اطلاعات املاک در شکستن قیمت مسکن