مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-14اقتصادي

ارسال اخطار و اعمال محدودیت مصرف مشترکان پرمصرف پایتخت از خرداد


معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران از ارسال اخطار و اعمال محدودیت مصرف از خرداد برای مشترکان پرمصرف پایتخت خبر داد.

- ، سیدرسول باقری با اشاره به روند صعودی افزایش مصرف آب در پایتخت گفت: سناریوهایی برای روزهای سبز، زرد، نارنجی و قرمز تدوین شده است و اولویت برخورد با مصارف فضای سبز و بنایی، مشترکان تجاری و دولتی و در آخر پرمصرف ها و بدمصرف های خانگی خواهد بود.

باقری با بیان اینکه 60 درصد از مشترکان تهرانی بالای الگوی مصرف، آب مصرف می کنند، گفت: اخطاریه هایی برای این گروه از مصارف خانگی ارسال خواهد شد و در صورتی که در رفتار مصرف خود تغییری ایجاد نکنند با محدودیت مصرف مواجه خواهند شد.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: الگوی مصرف آب برای هر واحد مسکونی در شهر تهران در یک ماه 14 هزار لیتر (14 مترمکعب) آب است.

وی ادامه داد: واحدهای مسکونی که تا 28 هزار لیتر (28 مترمکعب) آب در ماه مصرف کنند جزو پرمصرف ها و گروهی که بیش از 28 مترمکعب آب در ماه مصرف کنند در رده بدمصرف های آب استان تهران قرار خواهند گرفت.

باقری با اشاره به وجود 16 هزار رشته انشعاب بنایی در استان تهران گفت: مأموران تشخیص شرکت آب و فاضلاب استان تهران تمامی اشتراکات بنایی را شناسایی و رصد می کنند و در صورت شروع اعمال محدودیت ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اخطار و اعمال محدودیت مصرف مشترکان پرمصرف پایتخت از خرداد

ارسال اخطار و اعمال محدودیت مصرف مشترکان پرمصرف پایتخت از خرداد