مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-14سياسي

کریمی: به دنبال منابع دائمی مالی برای مشوق های صادراتی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به تقل از شاتا، علی اکبر کریمی در نشست هم اندیشی برنامه های توسعه صادرات کشور که با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، - رییس فراکسیون توسعه صادرات مجلس شورای اسلامی از وزارت صمت خواست تا تیم ویژه و کارشناسی خود را برای تدوین و ارایه سیاست های پیشنهادی صادراتی در برنامه هفتم توسعه معرفی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از شاتا، علی اکبر کریمی در نشست هم اندیشی برنامه های توسعه صادرات کشور که با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، انجمن ها، تشکل ها و فعالان اقتصادی برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: صادرات موتور توسعه اقتصادی است و اگر به دنبال رونق تولید هستیم مسیر و راه آن از گذرگاه صادرات عبور می کند.

ضرورت نگاه و رویکرد جدید به حوزه صادراتوی با تاکید بر لزوم داشتن نگاه و رویکرد جدید به حوزه صادرات، تصریح کرد: نگاه سنتی به حوزه صادرات باید تغییر کند، رویکرد درست و صحیح به صادرات در شرایط موجود راهگشاست.

باید به صادرات نگاه راهبردی و بلندمدت داشترییس کمیسیون توسعه صادرات مجلس شورای اسلامی صادرات را عامل قدرت ملی دانست و ادامه داد: باید به صادرات نگاه راهبردی و بلندمدت داشت و این نگاه که صادرات از مازاد تولید باید انجام شود باید تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: به دنبال منابع دائمی مالی برای مشوق های صادراتی هستیم

کریمی: به دنبال منابع دائمی مالی برای مشوق های صادراتی هستیم