مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-14اقتصادي

راه اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی در ارومیه


فرماندار ارومیه از راه اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی با 850 میلیارد ریال سرمایه گذاری در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارومیه رسول مقابلی از راه اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی منطقه خبر داد و اظهار داشت: طرح مجتمع کشتارگاه صنعتی دام کشان دشت سهند با هدف راه اندازی زنجیره تامین و عرضه فرآورده های گوشتی در زمینی به مساحت 2 هکتار در ارومیه راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این واحد برای 350 نفر از جوانان منطقه زمینه اشتغال فراهم می شود تصریح کرد: تضمین سلامت دام کشتار شده، ساماندهی میادین دواب شهرستان، کشتار و بسته بندی گوشت با بهره گیری از فناوری روز دنیا، بسته بندی و عرضه بهداشتی سایر فراورده های گوشتی و رونق صنعت دامپروری و صنایع وابسته در استان از اهداف راه اندازی این کشتارگاه صنعتی است.

فرماندار ارومیه گفت: امکان صادرات گوشت تازه به دلیل به کارگیری فناوری روز برای افزایش مدت ماندگاری محصول  و کاهش قیمت عرضه محصولات به مصرف کننده نهایی از دیگر اهداف راه اندازی این کشتارگاه صنعتی است.

مقابلی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از این مجتمع انجام گرفت، موانع و مشکلات مربوط به روشنایی، راه دسترسی، تامین مصالح نهایی برای اتمام عملیات فیزیکی، انتقال میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی در ارومیه

راه اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی در ارومیه