مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-14ورزشي

حضور ایران، روسیه و کوبا با سهمیه های کامل در المپیک


در پایان روند تقسیم سهمیه بازی های المپیک بین کشورهای مختلف جهان، تیم های ایران و روسیه با ترکیب کامل در کشتی آزاد و کوبا با ترکیب کامل در کشتی فرنگی به توکیو خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هر چند حضور کشورهای مختلف با ترکیبی کامل (6 وزن) در پیکارهای کشتی المپیک به هیچ عنوان ضامن کسب حداکثری مدال نیست، اما به نوعی می تواند شانس آن کشورها را برای رسیدن به نتیجه مطلوب بیشتر کند.

از این رو با بسته شدن پرونده سهمیه های کشتی آزاد و فرنگی در المپیک که در رقابتهای جهانی و گزینشی قاره ای بین کشورهای عضو اتحادیه جهانی تقسیم شد، ایران و روسیه تنها کشورهایی بودند که توانستند سهمیه کامل کشتی آزاد در المپیک را کسب کنند.

همچنین کوبا هم توانست در کشت فرنگی به هر 6 سهمیه المپیک دست یابد تا با تیمی کامل به توکیو سفر کند.

به هر حال کشورهای متعددی برای کسب سهمیه های کشتی آزاد و فرنگی المپیک در میادین مختلف به مصاف با هم پرداختند که در نهایت سهمیه های تقسیم شده بین آنها به شرح زیر مشخص شد: سهمیه های کشتی آزاد: 57 کیلوگرم: روسیه، قزاقستان، صربستان، ایران، ترکیه، هند، کلمبیا، آمریکا، الجزایر، گینه بیسائو، بلغارستان، ارمنستان، ازبکستان، چین، ژاپن و مغولستان 65 کیلوگرم: روسیه، قزاقستان، مغولستان، ژاپن، مجارستان، هند، کوبا، آرژانتین، تونس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران، روسیه و کوبا با سهمیه های کامل در المپیک

حضور ایران، روسیه و کوبا با سهمیه های کامل در المپیک