مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-13اقتصادي

پیگیرد قانونی درصورت سهل انگاری در حادثه معدن طزره


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: پرونده قضایی در خصوص حادثه معدن طزره دامغان تشکیل شده و پس از تکمیل تحقیقات، با افراد متخلف و سهل انگار عامل وقوع حادثه برخورد قضایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد شریف ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت : سال قبل به تمام معادن از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شد تا اقدام های پیشگیرانه برای رفع خطر از کارگران انجام شود و اگر شرکت و معدنی به توصیه و دستورات پیشگیرانه قضایی توجه نکرده باشد، با جدیت و بدون چشم پوشی با آن برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: هیچ گونه سهل انگاری از سوی نهادهای دولتی و متولیان معادن قابل قبول نیست به خصوص در مواردی که دستورات قضایی برای پیشگیری از چنین جرائمی صادر شده باشد و سهل انگاری موجب وقوع حادثه دلخراش شود.

ابراهیمی تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب دامغان لحظه به لحظه گزارش وضعیت از حادثه معدن طزره دامغان را ارایه می کرد و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شد و برخورد قضایی لازم انجام می شود.

وی یادآور شد: توجه جدی به نکات پیشگیرانه تنها مختص معادن نیست و به طور مثال اگر بارندگی شود، از قبل دستورات پیشگیرانه صادر شده و تمام دستگاه های مسوول مانند شهرداری، راه و صنعت و معدن باید به وظایف خود آگاه باشند و اقدامات پیشگیرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیرد قانونی درصورت سهل انگاری در حادثه معدن طزره

پیگیرد قانونی درصورت سهل انگاری در حادثه معدن طزره