مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-13سياسي

انتخابات پرشور و گزینش فرد اصلح دو عامل اصلی نجات کشور


در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دو راهکار اصلی نجات کشور حضور پرشور در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح است.

- حجت الاسلام رضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، پیرامون برگزاری انتخابات 28 خردادماه اظهار کرد: امروز عده ای به بهانه های مختلف از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی و با ابزارهای متعدد تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته اند تا با تزریق ناامیدی در جامعه، حضور مردم در پای صندوق های رأی را کمرنگ کرده و به حداقل برسانند.

وی تأکید کرد: این در حالی است که در وهله اول حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و در گام بعدی انتخاب و گزینش اصلح ترین و شایسته ترین نامزد، می تواند بهترین راهکار نجات کشور از مشکلات مختلف باشد.

امام جمعه بخش بهمن با بیان این که مشکل امروز کشور ما سوء مدیریت و ناامیدی از داخل و امید بستن به خارج است، ادامه داد: در انتخابات خردادماه دولتی باید تشکیل شود که دارای مدیریت و معتقد به توانمندی های داخلی باشد تا بتواند با مدیریت انقلابی و جهادی و بهره گیری از نخبگان و جوانان مستعد این سرزمین، یک به یک موانع و مشکلات را برطرف کند.

علیزاده تصریح کرد: کسانی که امروز انتخابات را تحریم کرده و به شورای نگهبان حمله می کنند، با تأیید همین شورای نگهبان و با همین انتخابات، هشت سال در کشور مسئولیت داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور و گزینش فرد اصلح دو عامل اصلی نجات کشور

انتخابات پرشور و گزینش فرد اصلح دو عامل اصلی نجات کشور