مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 19:102021-05-12اقتصادي

افتتاح 38 طرح بزرگ اقتصادی و زیربنایی توسط رییس جمهور در منطقه آزاد ارس


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از افتتاح 38 پروژه بزرگ صنعتی، انبارداری، کشاورزی، گردشگری و عمرانی توسط رییس جمهور در چهارمین دوره افتتاحات مناطق آزاد در ارس خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از افتتاح 38 پروژه بزرگ صنعتی، انبارداری، کشاورزی، گردشگری و عمرانی توسط رییس جمهور در چهارمین دوره افتتاحات مناطق آزاد در ارس خبر داد.

محسن نریمان ضمن اعلام این خبر گفت: 38 پروژه بزرگ صنعتی، انبارداری، فنی و زیربنایی، کشاورزی و گردشگری با سرمایه گذاری ریالی بالغ بر 19 هزار و 278 میلیارد ریال بصورت ارتباط زنده تلوزیونی در بیست و سوم اردیبهشت ماه توسط رییس جمهور در منطقه آزاد ارس افتتاح می شود که از این میزان بالغ 97 درصد آن توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

وی میزان اشتغالزایی این تعداد پروژه ها را 498 نفر اعلام کرد و اضافه کرد: از مجموع 38 طرح افتتاحی، 23 واحد صنعتی با سرمایه گذاری داخلی 15780 میلیارد ریال و سرمایه خارجی 4میلیون دلار، 3واحد انبارداری با سرمایه گذاری 1775 میلیارد ریال، هفت واحد کشاورزی با سرمایه گذاری 292 میلیارد ریال و دو پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با اشاره به این که از این میزان سه درصد سرمایه گذاری ها توسط سازمان منطقه آزاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 38 طرح بزرگ اقتصادی و زیربنایی توسط رییس جمهور در منطقه آزاد ارس

افتتاح 38 طرح بزرگ اقتصادی و زیربنایی توسط رییس جمهور در منطقه آزاد ارس