مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-12اقتصادي

صدور مجوز ساخت 700 واحد مسکونی در سی سخت /فیلم


مسؤول واحد شهرسازی شهرداری سی سخت گفت: واحد شهرسازی شهر سی سخت بلافاصله پس از اولین آواربرداری شروع به صدور پروانه کرد و تاکنون مجوز ساخت 700 واحد مسکونی در سی سخت صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،  زلزله 29بهمن 99 باعث همدلی و همفکری گروه ها و ادارات مختلفی جهت رفع مشکلات ناشی از زلزله مردم شهر سی سخت شد که در این بین شهرداری شهر سی سخت که از شب اول حادثه در تمامی زمینه ها کمک حال مردم زلزله زده بود و تا به امروز در حال خدمات رسانی هستند اما در این بین واحد شهرسازی نقش پر رنگ تر ومهم تری را ایفا می کند چرا که باید مجوز و صدور تمامی ساختمان تخریب شده را صادر می کند.

 رهبری دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: واحد شهرسازی شهرداری شهر سی سخت پا به پای ستاد زلزله در حال خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت بود.

 مسؤول واحد شهرسازی شهرداری سی سخت گفت:واحد شهرسازی شهرداری  سی سخت بلافاصله پس از اولین آواربرداری شروع به صدور پروانه کرد که در این مدت بیش از650 مجوز و در حدود  700 پروانه صادر شده است.

وی عنوان کرد: از این تعداد پروانه که تاکنون توسط شهرداری صادر شده است پروانه های زیر 100متر کاملا رایگان و پروانه های بالای صد متر شامل عوارض می شدند که باز هم توسط شهرداری تخفیف داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز ساخت 700 واحد مسکونی در سی سخت /فیلم

صدور مجوز ساخت 700 واحد مسکونی در سی سخت /فیلم