مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-12سياسي

انتقاد استاندار تهران از پرمصرف بودن 9هزار دستگاه دولتی در پایتخت


استاندار تهران با انتقاد از 9 هزار دستگاه دولتی پرمصرف گفت: در صورتی که شرکت برق استان تهران، برق دستگاه های پرمصرف را به صورت هوشمند قطع نکند با آنها همکاری نخواهیم کرد.

- ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان تهران که در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه ریزی صحیح و دقیق برای هزینه کرد بودجه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار اشت اظهار داشت: پیشنهاد اولیه اختصاص مالیات ارزش افزوده به دستگاه های اجرایی از سوی استان تهران به مجلس شورای اسلامی ارائه شده که برای بهره وری مناسب از این بودجه نیازمند برنامه ریزی صحیح هستیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید برق مصرفی ادارات نظارت صورت گیرد و این مصرف تا 50 درصد کم شود گفت: با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی ضروری است که در این زمینه تمهیداتی صورت بگیرد چرا که نسبت به سال گذشته میزان مصرف برق سه هزار مگاوات افزایش یافته است.

محسنی بندپی با انتقاد از 9 هزار دستگاه دولتی پرمصرف افزود: نباید هیچ حاشیه امنی برای دستگاهی ایجاد شود و در صورتی که شرکت برق استان تهران، برق دستگاه های پرمصرف را به صورت هوشمند قطع نکند ما با آنها همکاری نخواهیم کرد و در این راستا باید اعلام کنیم که وزاتخانه ها در بحث صرفه جویی برق با ما همکاری نداشته اند اما دستگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار تهران از پرمصرف بودن 9هزار دستگاه دولتی در پایتخت

انتقاد استاندار تهران از پرمصرف بودن 9هزار دستگاه دولتی در پایتخت