مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-12پزشكي

چه زمانی باید فیلتر های دستگاه تصفیه آب را تعویض کرد؟


با تعویض نکردن به موقع، تمام فیلترها کارایی خود را از دست می دهند و شما دیگر نمی توانید توقع داشته باشید تا از دستگاه آب سالم و تصفیه شده مصرف کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی آشنا نباشید، عمر دستگاه را کوتاه می کنید و در واقع نمی توانید از مزایای آن استفاده کنید.

چرا لازم است فیلتر تصفیه آب را تعویض کنیم؟ فیلتر تصفیه آب درست مانند پرزگیر داخل لباس شویی عمل می کند و در واقع کار اصلی تصفیه آب برعهده همین فیلترها است.

این فیلترها تمام املاح مضر و ذرات اضافی را که نباید در آب آشامیدنی باشد را، به خود جذب می کنند و در واقع آب سالم را برای ما فراهم می کنند.

پرزگیر لباس شویی تمام پرزها و آشغال های روی لباس را می گیرد و در واقع هر چیز مازادی که روی لباس است را پاک می کند تا لباس های شما کاملاً تمیز شود.

به همین ترتیب، فیلترهای درون دستگاه تصفیه آب نیز آلاینده ها را از آب بیرون می کشند تا آب سالم و بدون آلودگی برای مصرف شما فراهم کنند.

اما شما باید پرزگیر لباس شویی را عوض کنید، زیرا این پرزگیرها می توانند با پرزها و مواد آهکی مسدود شوند.

این اتفاق برای فیلتر تصفیه آب شما هم می افتد.

موادی که از آب خارج می شوند، باعث بسته شدن فیلتر می شوند و در هر بار استفاده در واقع کارایی آنها در تصفیه آب کاهش پیدا می کند و در نهایت باعث آسیب به دستگاه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی باید فیلتر های دستگاه تصفیه آب را تعویض کرد؟

چه زمانی باید فیلتر های دستگاه تصفیه آب را تعویض کرد؟