مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12سياسي

فطریه هر مسجد در اسرع وقت و در همان محله هزینه می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: فطریه جمع آوری شده در هر مسجد، حسینیه و … در اسرع وقت و در همان محله و برای نیازمندانی که مردم می شناسند، - هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به پایان رسید و شیرینی عید سعید فطر کام همه مسلمانان را شیرین می کند و عموم افراد در پایان یک ماه بندگی، زکات سلامتی خود را در قالب فطریه اداء می کنند.

وی ادامه داد: سنوات گذشته جمع آوری فطریه با برخی ناهماهنگی ها همراه بود ولی از سال گذشته با محوریت شورای زکات استان، مساجد و حسینیه ها و همچنین مؤسسات خیریه دارای مجوز قانونی، با صندوق هایی که ممهور به مهر زنده شورای زکات استان باشند اجازه جمع آوری زکات فطریه را دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: فطریه جمع آوری شده در هر مسجد، حسینیه و … در اسرع وقت و در همان محله و برای نیازمندانی که مردم می شناسند، هزینه می شود و اعضای هیئت امنای مساجد با محوریت امام جماعت فطریه را به دست نیازمندان می رسانند.

فرهادی عنوان کرد: میزان فطریه به میزان سه کیلو گندم و یا برنج است که بر اساس قوت غالب محاسبه می شود و از سوی مراجع عظام تقلید اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فطریه هر مسجد در اسرع وقت و در همان محله هزینه می شود

فطریه هر مسجد در اسرع وقت و در همان محله هزینه می شود