مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11پزشكي

مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی بررسی می شود


دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، هیجدهمین نشست علمی اخلاق در یادگیری الکترونیکی را با عنوان «مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی» و با امتیاز فرهنگی به صورت رایگان برگزار می‮کند.

- دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، هیجدهمین نشست علمی اخلاق در یادگیری الکترونیکی را با عنوان مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی و با امتیاز فرهنگی به صورت رایگان برگزار می‮کند.

‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) سخنرانی علمی اخلاق در فضای مجازی را در ادامه اهداف بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با عنوان مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی برگزار می کند.

در این نشست که ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت رایگان و با گواهی نامه دارای امتیاز فرهنگی برگزار می شود، دکتر میترا ذوالفقاری، معاون آموزشی و دانشیار گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر جعفر نظام الملکی، وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر عیسی رضایی، استادیار دانشگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی بررسی می شود

مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی بررسی می شود