مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-11سياسي

مجامع بین الملل، عاملان جنایت تروریستی در افغانستان را مجازات کنند


جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مجامع بین المللی خواستند که عاملان جنایت تروریستی در افغانستان را شناسایی و مجازات کنند.

- ، سید محسن دهنوی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز بیانیه 211 نفر از نمایندگان در محکومیت جنایت تروریستی در افغانستان را قرائت کرد که به شرح زیر است: جنایت وحشیانه ایادی آمریکا که منجر به شهادت 85 دانش آموز بی گناه و 170 زخمی در مدرسه سیدالشهدا در کابل شد، نشان از شکست سیاست های آمریکا در 20 سال حضور ننگین در افغانستان می باشد.

آمریکا، داعش و دیگر دولت ها و گروه های تروریستی باید بدانند که ملت شجاع و رشید افغانستان که با دست خالی ارتش سرخ شوروی سابق را از کشورشان خارج کردند و تاریخ ساز شدند، آمریکا و ایادی مزدور آن ها را نیز به این سرنوشت دچار خواهند کرد.

مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، از مجامع بین المللی می خواهد عاملان این جنایت تروریستی را شناسایی و مجازات نموده و اجازه دهند ملت شجاع، فهیم و آگاه افغانستان سرنوشت خود را به دور از هر گونه مداخله خارجی که نقض صریح حاکمیت ملی افغانستان و منشور ملل متحد است تعیین نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجامع بین الملل، عاملان جنایت تروریستی در افغانستان را مجازات کنند

مجامع بین الملل، عاملان جنایت تروریستی در افغانستان را مجازات کنند