مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 20:002021-05-10ورزشي

اتفاقات عجیب در استقلال/ دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از این اتفاقات عجیب بازی ندادن مدیر عامل تیم در تصمیمات و حتی جلسات است به طوریکه گفته می شود جلسه ساعاتی پیش این باشگاه بدون حضور و اطلاع مدیر عامل برگزار شده و مددی به نوعی پیچانده شده تا در جلسه فوق حاضر نباشد!گفته .

- اتفاقات عجیب در استقلال/ دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران + عکس استقلال دو سال اخیر بستر اتفاقات، انتصابات و تصمیمات عجیب و مرموزی است و ادامه این روند به آبی ها لطمات بیشتر و سنگین تری خواهد زد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از این اتفاقات عجیب بازی ندادن مدیر عامل تیم در تصمیمات و حتی جلسات است به طوریکه گفته می شود جلسه ساعاتی پیش این باشگاه بدون حضور و اطلاع مدیر عامل برگزار شده و مددی به نوعی پیچانده شده تا در جلسه فوق حاضر نباشد!گفته می شود در این جلسه چند تصمیم مهم نیز گرفته شده که یکی از آنها برکناری ناصر فریاد شیران مدیر اکادمی استقلال است! این تصمیم در حالی گرفته شده که فریاد شیران در طی مدت کوتاهی که به آکادمی استقلال آمده علاوه بر اصلاحات اساسی و بنیادین در این آکادمی، نتایج بسیار خوبی هم گرفته است .

دو قهرمانی در رده های امید و نوجوانان، صدر نشینی تیم جوانان استقلال در لیگ و رتبه خوب تیم نونهالان در همین مدت کوتاه کارنامه ای عالی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات عجیب در استقلال/ دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران + عکس

اتفاقات عجیب در استقلال/ دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران + عکس