مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-10سياسي

کتابخانه دانشگاه آزاد بندرعباس مزین به نام شهید مدافع حرم شد


کتابخانه شماره دو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به مناسبت سالروز شهادت شهید خلیل تختی نژاد از شهدای مدافع حرم به نام این شهید سرافراز نام گذاری و مزین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت سالروز شهادت شهید خلیل تختی نژاد از شهدای مدافع حرم از خانواده این شهید تجلیل و کتابخانه شماره دو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به نام این شهید نام گذاری و مزین شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در مراسم تجلیل از خانواده این شهید سرافراز، شهدا را از سرمایه های ملی و دینی دانست که وجودشان همواره مورد خیر و برکت بوده و در طول انقلاب، قطره قطره خونشان بیمه کننده امنیت، آرامش و رفاه شهروندان بوده است.

احسان کامرانی با تأکید بر اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: اگر جان فشانی این شهدا در مراحل مختلف این انقلاب نبود، بدون شک وضعیت امروز بر جامعه حاکم نبود و دشمن با قدرت بیشتری به تاخت وتاز خود ادامه می داد.

وی با بیان اینکه شهید خلیل تختی نژاد و سایر شهدای حرم با مقاومت و صلابت، ریشه داعش را خشکاندند و امنیت و آرامش را در بیرون مرزهای ایران اسلامی به ما هدیه کردند، گفت: باید امروز قدر این نعمت ها را بیشتر از گذشته بدانیم و مدیون شهدا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه دانشگاه آزاد بندرعباس مزین به نام شهید مدافع حرم شد

کتابخانه دانشگاه آزاد بندرعباس مزین به نام شهید مدافع حرم شد