مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-10سياسي

هیروشیمای یمن


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالهادی ده باریزی؛ در پیام سال نو مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای قسمتی به مردم مظلوم و بی دفاع یمن اختصاص داشت.

- با همه مشکلاتی که مردم یمن دارند، مجاهدین و مبارزین و انصار الله یمن توانسته اند در داخل کشورشان برای دفاع از وطنشان اسلحه بسازند و زیر ساخت های ال سعود و شرکت نفتی ارامکو را موشک باران کنند و صدای سازمان ملل و مجامع بین المللی خفه شده را در در بیاورند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، عبدالهادی ده باریزی؛ در پیام سال نو مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای قسمتی به مردم مظلوم و بی دفاع یمن اختصاص داشت.

روزانه محافل و مجالس بازار و بیمارستانها و مراکز بهداشتی و مدارس و زیرساختهای یمن بمباران می شود توسط همپیمانان امریکا که مورد تایید امریکا هستند و سلاحشان را تامین می کنند و کمکشان می کنند و کمترین اعتراضی و اخمی نمی کنند و در مجامع بین المللی و سازمان ملل را با پول خریده اند و باعث شده اند که سازمان ملل و مجامع زبین الملل در سکوت خود خفه بشوند، چند تا اهن پاره را نشان می دهند وبا ادعای بی دلیل و در کمال وقاحت می گویند اینها را ایران به مبارزین یمنی داده است.

مردم و مبارزین و مجاهدبن یمن در محاصره هستند و نمی شود چیزی به انها رساند اگر می شد بجای یک موشک صد تا موشک به انها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیروشیمای یمن

هیروشیمای یمن