مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-10سياسي

برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در استان قزوین


برای دهمین سال متوالی با همت جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می شود.

- با اشاره به برگزاری مراسم شب وداع در استان قزوین اظهار کرد: مراسم شب وداع برای اولین بار در استان قزوین با هدف اتحاد هیئات مذهبی برای رسیدن به گفتمان و رفتار مذهبی کلید خورد.

دبیر جامعه ایمانی شعر اذعان کرد: با توجه به اینکه ادعیه بهترین گزینه برای اتحاد برنامه های مذهبی بود این برنامه در ماه مبارک رمضان با اتحاد 70 هیئت مذهبی و حسینی در سال های متوالی با عنوان شب وداع برگزار شد.

وی افزود: دهمین شب وداع ماه مبارک رمضان روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 22 در مصلای مهدیه واقع در بلوار شهید لشگری پردیس دوم برگزار می شود.

این مسئول ابراز کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی، مداحی ابوذر بی وکافی و روایت گری حاج حسین یکتا میزبان همشهریان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی با ظرفیت 1000 نفر برای حضور مردم و ظرفیت 700 خودرو برای مراسم خودرویی آماده برگزاری مراسم است.

جلیلوند تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسمات مذهبی الگو رعایت و ضوابط بهداشتی است از شرکت کنندگان انتظار می رود با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مراسم حاضر شوند و برای رعایت کامل موارد بهداشتی کتب ادعیه شخصی به همراه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در استان قزوین

برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در استان قزوین