مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-05-09ورزشي

علیزده: به هیچ عنوان قصد فروش سهمیه باشگاه را نداریم


مدیر عامل باشگاه عقاب مهر تبریز گفت: به هیچ عنوان قصد فروش سهمیه امید این باشگاه در لیگ دسته یک کشور را نداشته و هر خبری در این مورد را تکذیب می کنیم و در تمامی رده های سنی تیمداری خواهیم کرد.

- سیامک علیزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اخیرا شایعه ای در فوتبال تبریز پیچیده است که عقاب مهر قصد تیمداری در امیدهای کشور را نداشته و امتیاز این تیم در لیگ دسته یک کشور به فروش خواهد رسید.

وی گفت: ضمن تکذیب این خبر، باید بگویم در فصل آتی با تمام قدرت در مسابقات حضور یافته و تیم را برای صعود به لیگ برتر امیدهای کشور خواهیم بست.

سرمربی تیم امید عقاب مهر افزود: شایعه سازان قصد دارند تیم ما را وارد حاشیه کنند، اما همانطوری که امسال نشان دادیم، عقاب مهر وارد این مسائلی نشده و ما با هدف خدمت به فوتبال تبریز و شناسایی استعدادهای فوتبال این منطقه در رده امید و جوانان، وارد مسابقات شدیم و همچنان با تمام قدرت به راه خود ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: تیم جوانان عقاب مهر هم در لیگ تبریز با 10 پیروزی موفق به صعود به جمع 4 تیم برتر استان شده و انشاالله در تلاش هستیم با موفقیت در این مرحله به لیگ مناطق کشور صعود کرده و تعداد تیم های خود در مسابقات کشوری را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزده: به هیچ عنوان قصد فروش سهمیه باشگاه را نداریم

علیزده: به هیچ عنوان قصد فروش سهمیه باشگاه را نداریم